پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118832
پرونده آتش سوزي در زندان شهرکرد به رئيس قوه قضائيه ارائه شد
تاریخ انتشار : 1393/06/18 17:29:38
نمایش : 1453
رييس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي کشور در خصوص آخرين وضعيت پرونده آتش سوزي در زندان شهرکرد، گفت:اين پرونده را به رياست قوه قضاييه داده ايم که نتايج آن اعلام خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عصر دوشنبه 13 مرداد ماه سال جاري آتش سوزي عمدي در زندان شهرکرد رخ داد که در اثر اين حادثه 11 زنداني در زمان حادثه و دو زنداني ديگر نيز در بيمارستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حقوقي و قضايي ايرنا، «اصغر جهانگير» روز سه شنبه در حاشيه آيين توديع و معارفه معاون حقوقي قوه قضاييه در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا کارکنان زندان شهرکرد، تخلفي در بروز آتش سوزي در اين زندان داشته اند يا نه، گفت: در مورد اينکه حادثه اي اتفاق مي افتد دلايل متعددي دارد اما اگر سهل انگاري از سوي مجموعه ما صورت گرفته باشد با آنها نيز برخورد لازم مي شود.

ˈاصغر جهانگيرˈ رييس سازمان زندان ها نيز پيش از اين گفته بود که دوربين ها لحظه وقوع آتش سوزي در زندان شهرکرد را ثبت کرده اند که بر اساس آن يک نفر به طور عمدي اقدام به ايجاد آتش در زندان کرده است.

پس از اين اتفاق، آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه با صدور حکمي ناصر سراج رييس سازمان بازرسي کل کشور را مامور تحقيق، بررسي و رسيدگي به حادثه آتش سوزي زندان شهرکرد کرد.

ناصر سراج 29 مرداد ماه به رسانه ها اعلام کرد که گزارش آتش سوزي زندان شهرکرد از سوي بازرسان تهيه و به رييس دستگاه قضا ارائه شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html